woensdag 29 juli 2009

Allemaal bedankt!!!

Afgelopen zaterdag hadden we ons Open Huis en ondanks de vakantieperiode hadden we veel familie en vrienden over de vloer.
We willen jullie bij deze bedanken voor jullie komst en voor alle mooie en leuke kado's die we hebben mogen ontvangen. We zijn enorm verwend!

En, jawel. Dit betekend dat we nu ook klaar zijn met onze blog. Toch houden wij deze blog aan en kan je hier in de toekomst ons reilen en zeilen volgen in en rondom het huis.

Voor diegene die niet zijn geweest volgt hieronder een kleine impressie van ons huis.

De tuin in aanbouw



De Master-badkamer

De zolder

De slaapkamer

De overloop

De woonkamer

De vlonder

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Tjonge jonge lieve vrienden, wat hebben jullie het goed voor elkaar zeg!! Op de foto's ziet het er fantastisch uit! En die tuin, heerlijk zo aan het water! Je zou bijna een nieuwe hobby nemen... vissen. Ik denk dat Levi wel wil helpen om daar een goed doel te vinden ;-)
Ik wil heel graag een keer komen kijken. Voor mijn vakantie gaat dat denk ik niet meer lukken, maar zodra ik terug ben uit Bella Italia moeten we ff wat plannen ok?

Dikke Kus,
Joke

Saskia zei

Hai Jook,

Laat maar weten wanneer je heelhuids terug bent.
Doe je voorzichtig?
X Sas